Ile to kosztuje

Na to pytanie, podobnie jak na większość pytań w księgowości, jest tylko jedna odpowiedź:

- To zależy…

Koszt obsługi księgowej w naszej Kancelarii zależy przede wszystkim od:

  • formy prawnej przedsiębiorstwa,
  • liczby dokumentów księgowych,
  • liczby pracowników.

Minimalny koszt obsługi księgowej firmy prowadzącej podatkową książkę przychodów i rozchodów
to 225 PLN netto. Minimalny koszt obsługi księgowej firmy prowadzącej księgi handlowe, czyli „pełną księgowość" to 700 PLN netto.

Powyższe ceny stosujemy dla najmniejszych podmiotów, których obsługa wymaga księgowania do 30 dokumentów miesięcznie.

Jako jeden dokument traktowane są:

  • każda faktura sprzedażowa,
  • każda faktura zakupowa,
  • 10 rachunków uproszczonych z jednego źródła  w ramach okresu rozliczeniowego (bilety komunikacji miejskiej, kwity opłat parkingowych itp.),
  • 10 pozycji wyciągu bankowego (jeżeli księgowane są wyciągi).

Za dokumenty powyżej ilości minimalnej, rozliczamy się za każdy rozpoczęty pakiet 10 dokumentów, dzięki czemu w każdym miesiącu koszt obsługi księgowej jest naturalnym odwzorowaniem skali działalności przedsiębiorstwa Klienta.

Z Klientami, których biznes generuje powyżej 250 dokumentów miesięcznie, koszt obsługi księgowej ustalamy indywidualnie, w postaci miesięcznego ryczałtu.



PARTNERZY
Katalog Gwiazdor KatalOK